Rövidesen érkezik az új, ingyenes E-bookom

Ismét készültem számotokra egy ingyenes anyaggal, egy letölthető E-bookkal :-)  Ez a könyv középpontba helyezi az egészséget: segítségével jóval könnyebben eldöntheted majd, hogy egy adott termék, alapanyag mennyire fér bele a teljes értékű növényi étrendbe.

Nehézfémszennyezés a levesekben

Az autoimmun protokoll egyik alapját, a csontlevest vizsgálták egy tanulmányban. Az eredmény az volt, hogy az organikus eredetű csirkékből készült csontlevesben sokkal magasabb volt az ólomtartalom, mint a hagyományos húslevesekben. Növényi étrenden természetesen nem eszünk ilyen ételeket, de miket kell még mellőznöd?

Készen állsz, hogy növényi étrendre válts?

Nagyon sokszor előfordult már, hogy valaki tanácsot kért tőlem, aztán végül minden maradt a régiben. „Szinte minden nap kicsinálja valami a pocakomat”, „Állandóan puffadok”, „Szeretnék fogyni, de imádok enni”, „Sajnálom az állatokat, de annyira szeretem a hús ízét…”

Szénsavas, probiotikus üdítők házilag

A könyvemben egy teljes alfejezetet szántam a fermentálásra, ami ugyan a témát tekintve nagyon kevés, arra bőven elég, hogy az alapismereteitek meglegyenek és kedvetek nyíljon erre a csodálatos konyhai rutinra – ami szerencsére tökéletesen passzol a növényi étrendhez.

Egyszerű lehetőségek menütervezéshez

Ezúttal egy sokakat érintő problémát szeretnék kicsit körbejárni, ez pedig a menütervezés. „Átlagos” étrendet követve sem feltétlenül egyszerű kitalálni, mi kerüljön a tányérra, nemhogy akkor, ha egyéni intoleranciák, igények és szempontok kerülnek a porondra. Hát még, ha ezek a családon belül eltérőek…

A hosszú élet titka: sok rost és fermentálás

A tudomány most kezdi újra felfedezni a fermentálás jótékony hatásait, és úgy tűnik, a fermentált élelmiszerek egészségügyi hatásai pótolhatatlanok. Már számos tanulmányt publikáltak, amikben ezek az ételek pozitív hatást gyakoroltak olyan betegségekre, mint a kettes típusú cukorbetegség, vagy éppen az ízületi gyulladások.